StirileRoyal

The Gamblers Heaven!

sâmbătă, 5 martie 2011

Jucatorul Full Tilt Poker, Erick Lindgren, discuta o mana de 100$/200$ NLHE disputata împotriva lui Patrik Antonius la Poker After Dark.

”As vrea sa parcurgem o mana pe care am jucat-o anul trecut în Poker After Dark. Era un joc in sase, unde Howard Lederer, Patrik Antonius si trei tipi din UFC (practic amatori) erau alaturi de noi.

Howard deschide jocul cu un raise la 600$. Am decarii rosii si decid sa platesc simplu raise-ul său. Ii făcusem multe 3-bet-uri si doar luam blindurile, asa ca am decis să amestec puțin stilul. Patrik plateste și el din big blind si este un flop bun pentru mine, din moment ce prind cel mai mare set când sunt afisate {6-Clubs}{10-Clubs}{8-Clubs}.
Acum ma gandesc cum pot sa scot cat mai multi bani din această situatie și cum să imi protejez mana. Mizez 1100$ si cred ca ar fi trebuit sa cer puțin mai mult, daca ma gandesc acum mai bine. Pana la urma, s-a dovedit a fi perfect pentru ca Patrik avea o pereche de optari si o posibilă culoare, cu {Q-Clubs}{8-Spades}. Nu prea are unde sa plece cu asemenea mana. Trebuie sa mai vada o carte si plateste. El ar spune ca nu este un call prea grozav, dar este unul standard. Nu mă poate lăsa sa ii suflu acest pot chiar de pe flop.

O carte foarte buna vine pe turn, este {J-Spades}. Nu am nici un motiv sa ma gandesc ca as fi batut aici. Pariul meu este destul de mare, 2.600, putin sub valoarea totala a pot-ului. Cred ca as fi putut dubla pot-ul, poate ca ar fi fost o miza mai buna. Acum Patrik mai are nevoie de o carte pentru culoare, are o pereche si tocmai a prins o posibilitate de chinta. Mana lui ar putea fi buna, dar dacă nu este suficient de buna, are multe soluții.

Vine si cartea de pe river. Nici daca o scoteam eu din buzunar și o plasam pe masa nu putea fi mai perfecta de atat pentru mine. {8-Hearts} ii oferă lui Patrik un set de optari și mă gândesc: “Oare cat ar trebui sa pariez ca sa arat destul de ciudat incat sa il determin sa plateasca?”

Mizez 5.800 si apoi iau atitudinea “sunt vinovat, bluffez” pe care Patrik o citeste cu siguranta. Patrik stie că nu poate castiga mana asta, dar tot ma plateste. Este destul de neobișnuit pentru el. Cand vad privirea de pe fața lui, stiu ca stie că eu am cartea castigatoare. Cred că Patrik este pe punctul sa arunce mana si ma gandesc că “am cerut prea mult sau am cerut prea puțin”. Am simtit că am făcut o greseala intr-o privinta. Pana la urma, se dovedeste a fi suma potrivită. Era destul de ieftin pariul pentru ca el sa nu arunce, iar dupa cateva discutii si dupa alte impulsuri din partea lui ca ar trebui sa arunce, pur si simplu ma plateste.

Incercam sa par putin nervos si sa intru in jocul sau de cuvinte la masa. Este unul din acele momente in care te comporti diferit de fiecare data si speri sa ai castig de cauza. Am avut parte de un start bun si reusisem sa ii tai puternic din chipuri celui mai bun jucator de la masa, sperand să il trimit spre iesire.”

Testează la Full Tilt Poker ce ai învățat, de pe blog-ul si forum-ul nostru

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu