StirileRoyal

The Gamblers Heaven!

duminică, 23 ianuarie 2011
Jucătorul profesionist de poker Viktor "Isildur1" Blom a participat recent la un interviu realizat de cel mai mare ziar suedez. El a vorbit despre cum a început, cât de mult i-a luat să ajungă la mizele mari şi altele.

Viktor Blom, cunoscut ca și fenomenul online de poker Isildur1, a fost invitat să discute cu Aftonbladet.se, cel mai mare ziar din Suedia, țara sa natală.

În interviu, el a spus că a crescut într-un mic oraş suedez cu părinţii săi şi trei fraţi. A practicat sporturi ca fotbal sau tenis, dar din spusele lui, "era doar pentru distracție, nu am avut niciodată înclinație spre sporturi."

Conform interviului, Viktor a început să joace poker când avea doar 14 ani, după ce a vizionat o emisiune suedeză numită "PokerMiljonen". Apoi, restul este deja cunoscut.

De la 2.000$ la 2.000.000$ în doar câteva săptămâni

Când a fost întrebat despre abilitățile lui în poker, a spus pur şi simplu: "Întotdeauna am avut succes, dar am știut că pot fi foarte bun când aveam 18 ani", referindu-se la o realizare foarte impresionantă: în doar câteva săptămâni, a reuşit să își crească bankroll-ul de la 2.000$ la aproximativ 2.000.000$.

"Acesta a fost începutul," a spus Viktor. "Am început să joc pe platformele poker care acceptă jucători din SUA și am fost surprins de cât de buni erau toți." Cu toate acestea, el nu a fost descurajat de acest lucru: "mi-a plăcut faptul că nu a trebuit niciodată să aștept ca să am parte de acțiune (urăsc asta) și am încercat să fiu ultimul care pleacă de la masă."

Cred că sunt cel mai bun jucător de NL heads-up din lume

Asta e ceea ce omul din spatele numelui de utilizator Isildur1 a spus în ceea ce priveşte abilităţile sale în poker. "Întotdeauna am asta în cap," a declarat Blom când a fost întrebat despre această afirmaţie.

"Bineînţeles că uneori e greu, dar pe termen lung nu contează. E vorba doar despre bani şi asta nu este totul în lume pentru mine. Joc pentru distracţie, îmi place foarte mult jocul", a adăugat el.

Viktor Blom a fost implicat în toate dintre cele mai mari 10 poturi online, fapt pentru care unii dintre adversarii săi l-au numit nebun din cauza stilului său agresiv. "E doar modul în care joc,", a spus el râzând. "Nu cred că sunt nebun."

Am mâna nuts. Oh, ba nu...

Cel mai mare pot a valorat 1.356.947$ și l-a pierdut în favoarea jucătorului finlandez profesionist, Patrik Antonius. Poți vedea mâna pe pagina HighStakesDB.

El a spus: "Această mână a fost urâtă. Mă uitam la ecran printre degete atunci când cărţile au venit și la început am crezut că am câștigat. Apoi mi-am dat seama că am pierdut şi pe moment a fost destul de greu de acceptat. Dar, lucruri ca acestea se întâmplă, uneori câștigi, alteori pierzi."

Nu prea sunt fan Stăpânul inelelor (Lord of the Rings)

Din moment ce numele său de utilizator este luat din celebrul roman şi seria de filme Stăpânul inelelor (Lord of the Rings), mulţi ar crede că e un fan. Blom a recunoscut: "Nu prea. A fost doar un nume care a apărut în capul meu când am creat contul. Probabil atunci văzusem recent filmul. Numele nu înseamnă nimic special pentru mine", râde el.

Mai multe informaţii despre Viktor Blom

* A părăsit casa părinților când a avut 15 ani și s-a mutat în oraşul în care făcea liceul
* Drumul de la 2.000$ la 2.000.000$ s-a desfășurat pe iPoker sub numele de utilizator Blom90
* Fratele său, Sebastiam Blom, a câștigat anul trecut Swedish Online Poker Championship
* Părinții și prietenii săi știau că el joacă poker, dar nimeni nu a știut că de fapt el are câteva milioane de dolari în cont

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu