StirileRoyal

The Gamblers Heaven!

miercuri, 1 decembrie 2010
Cazinourile online sunt monitorizate permanent si inregistreaza anual controale din partea unor organizatii non-profit, care au rolul de a supraveghea mentinerea si imbunatatirea standardelor, precum si protejarea clientilor.

eCOGRAUna dintre cele mai cunoscute astfel de organizatii, eCOGRA (e-Commerce and Online Gamming Regulation and Assurance) a lansat de curand un raport despre medierea plangerilor dintre cazinourile online si clientii lor, inregistrate in primul semestru al acestui an. Conform statisticilor, nivelul litigiilor dintre clienti si site-urile acreditate de eCOGRA se mentine la un nivel foarte scazut, 376 de cereri in primele sase luni, sensibil mai mic cu cel inregistrat in anul 2009, care a adunat in ambele semestre 826 de reclamatii.

Tex Rees, responsabilul eCOGRA si autorul raportului, a prezentat si modul in care au fost solutionate cele 376 de plangeri din partea jucatorilor: astfel, 33 dintre acestea au fost la adresa unor site-uri neacreditate, in cadrul carora eCOGRA nu poate intervene in nici un fel, iar alte 56 au fost declarate invalide datorita , lipsa detaliilor, prezentarii unor date neconcludente, invalide sau aveau origine anonima. Restul de 287 de sesizari – reprezentand aproximativ 76% din total, au fost rezolvate intr-un interval de pana la 48 de ore, 47% dintre ele dand castig de cauza jucatorilor. O alta statistica interesanta este legata de motivul sesizarilor: 124 dintre ele (41%) s-au datorat problemelor intampinate la efectuarea depozitelor, 61 de jucatori (21%) au avut reclamatii legate de bonusuri, tot 61 au constatat blocarea conturilor, in timp ce 41 de cereri (15%) au avut alte motive.

Rees a declarat ca toate aceste cifre sunt comparabile cu cele de anul trecut, simtindu-se o scadere a cererilor de mediere, desi in aceasta perioada s-au mai adaugat 11 membri pe lista site-urilor acreditate, numarul total ajungand la 158. Pe lista acestor site-uri gasim, printe altele, 31 de site-uri dedicate poker-ului:

eCOGRA1. 32 Red Poker
2. 7 Sultans Poker
3. Aspinalls Poker
4. Aztec Riches Poker
5. Bet-at-Home
6. Betoto Poker
7. Betway Poker
8. bwin
9. Captain Cooks Poker
10. Carlos Poker
11. Colosseum Poker
12. Crazy Poker
13. Digibet Poker
14. Empire Poker
15. Gnuf Poker
16. Golden Tiger Poker

1. Littlewoods Poker
2. Lucky Ace Poker
3. Maria Bingo
4. Pacific Poker
5. PartyPoker
6. Piggs Peak Poker
7. Poker Rewards
8. Poker Time
9. Rileys Poker
10. Royal Vegas Poker
11. Spin Palace Poker
12. Tower Torneos Poker
13. Unibet Poker
14. Virtual City Poker
15. Wild Jack Poker



Astfel cei de la eCOGRA au raportat o medie de 11.03 plangeri pe saptamana in prima jumatate a anului, aproximativ 0.34 de cereri pentru fiecare operator, lunar, acest lucru demonstrand standarde inalte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu