StirileRoyal

The Gamblers Heaven!

joi, 6 ianuarie 2011
Daniel Negreanu
Anul trecut nu a fost tocmai cel mai bun din cariera sa pentru Daniel Negreanu. Într-un articol postat pe blogul său, canadianul de origine română recunoaște că pentru mare parte din timp a plutit pur și simplu pe la mesele de poker cu mintea în altă parte, după ce în Noiembrie 2009 și-a pierdut mama și acest lucru a cântărit mult în psihicul său.

Însă în 2011, ambasadorul PokerStars revine cu noi planuri și noi gânduri. Ce țeluri și-a impus? Aceleași ca în 2010… dar mai ridicate.

”Sunt mai mult decât dispus să pun punctul pe i în privința greșelilor mele la fel ca și pe succese, iar în 2010 mi-am ratat de la distanță obiectivele”, a punctat Negreanu. Așa că acum încearcă să facă tot ce nu a putut anul trecut.

1. Un milion de dolari câștigați în turnee.

”Nu s-a întâmplat. Nu am prins acel scor mare de care aveam nevoie ca să trec de șapte cifre și am terminat anul cu 683.825$. În 2011 rămâne baremul și sunt foarte încrezător că îl voi atinge, începând cu o parte din marile evenimente de la PCA”.

0-1

2. Numărul 1 în lista generală la câștiguri.

Phil Ivey a jucat într-o gamă completă de turnee în 2010 și a câștigat și o brățară WSOP.
Phil Ivey 13.859.944
Daniel Negreanu 13.116.192
Este o diferență mare de acoperit în 2011, mai ales că Ivey este așteptat să joace și acum un circuit plin, dar cred în stabilirea obiectivelor înalte, așa că acesta rămâne neschimbat: să redevin numărul 1 în listă. ”

0-2

3. Numărul 1 în lista câștigurilor generale în WPT.

Carlos Mortensen a mai doborât un WPT în stil mare pentru a-mi sufla locul 1. N-am avut cum să joc prea multe WPT-uri pentru că am intrat în multe turnee peste hotare. În Decembrie am ratat WPT Bellagio, un eveniment în care am avut mare succes, în favoarea APPT Sydney unde am ajuns la masa finală. Nici anul acesta nu cred că voi putea să intru în prea multe etape WPT, dar vreau să conteze cele în care voi juca și să trec peste Carlos în clasament:
Carlos Mortensen 5.754.310$
Daniel Negreanu 5.538.967$”

0-3

4. Două brățări WSOP.

”Ce să vorbim de două brățări, abia am văzut cum arată una. Am terminat pe 8 în 2-7 NL Single Draw, al 10-lea în $25k NLH 6Max, după care am avut o șansă la WSOPE unde am ajuns în sferturi de finală la un eveniment heads up. Ținta rămâne pe 2011 tot la două brățări, dar nu aș plânge prea tare dacă aș câștiga numai a cincia mea brățară din carieră. ”

0-4
 
5. O victorie într-un turneu.

”EPT Viena a fost cel mai apropiat. Ironic, am avut mult succes în EPT în 2010, unde am bifat primul meu premiu la oprirea din Londra, dar am fost dezamăgit cu locul 4 în Austria după ce am fost lider la chipuri de la mijlocul zilei 2 până când am rămas numai 4 în turneu. Simt că am lăsat ceva să îmi scape și ar fi trebuit să înregistrez un rezultat mai bun. Sunt multe circuite de unde să aleg în 2011 cu EPT, WPT și NAPT, plus posibilități să ajung în LAPT sau APPT la un moment dat. Sunt multe turnee, ținta este o victorie. ”

0-5

6. Locul 12 în lista totală a numărului de premii în WSOP.

”Cu 48 de clasări în bani, am urcat la egalitate cu Brent Carter și Mike Sexton pe locul 12. Pe 2011 ar putea părea o țintă modestă, dar este singurul obiectiv realist posibil, iar acela este să trec de John Cernutto (49) pe 11. Pe locul 10 este John Juanda cu 55 de clasări în premii și în medie intră de 4-5 ori pe an în bani, ceea ce m-ar forța să ajung la o cifră de 12 premii ca să intru în Top10. Da, nu aș paria pe asta!”

1-5

7. Locul 25 în clasamentul banilor câștigați în WSOP.

”Am început anul pe 28 și am încheiat pe 31. Da, este un eșec. În timp ce am prins câțiva oameni pe care îi urmăream, fondurile de premii mari din main event ridică rapid oamenii în listă, așa că scopul în acest an va fi să trec de Antoine Saout și Scott Montgomery pe locul 29. Este de fapt un țel extrem de dificil, deoarece realist pentru că va trebui practic să îi prind din urmă și pe John Juanda sau Chris Ferguson, care în prezent au cam $500k în fața mea.”

1-6

8. Un nivel de $3-$6 în bankroll challenge.

”Încă nu am murit, dar nu am avut timp de investit ca să ajung la limite de 3$-6$. În prezent sunt la nivelul 0,25$-0,50$ cu 163$ după ce am început cu 10$ de la 0,01$-0,02$. În total am jucat 7244 de mâini, o singură masă tot timpul. Am avut și 250$, dar ceva ghinion la nivelul actual m-a expus pericolului. Plănuiesc să joc anul acesta mult mai mult poker pe bani mulți online, așa că las acest obiectiv neschimbat, sperând să ating jocul de 3$-6$ fără să falimentez. ”
1-7

Două noi obiective

Conștient că atingerea tuturor este de domeniul fantasticului, Negreanu a mai precizat că ar fi mulțumit cu un procentaj de reușită de 50%, dar a plusat la această listă cu încă două puncte. ”Am multe de arătat în 2011 și îmi place asta”:

9. 60.000 puncte VPP pe PokerStars

”Pentru mulți dintre voi ar putea părea o misiune ușoară, dar cel mai mult am reușit într-un an, anul trecut de fapt, să adun 55.000. Câștigi câte 550 puncte VPP pentru SNG-uri de 5600$, asta ar trebui să ajute. Am jucat deja 8 meciuri și am avut noroc până acum, fiind la 6-2. Mai plănuiesc să joc mai mult Limit Hold’em la mize mari, o altă metodă de a câștiga rapid puncte.

Să joc la mai multe mese simultan este o altă variantă pe care o iau în considerare. Am încercat sesiuni cu patru mese heads-up la 5$-10$. Am jucat 1038 mâini fără pauză și am încheiat pe plus, dar creierul îmi era varză. Mai am multe de învățat până să pot juca împotriva lui Isildur1 în Superstar Showdown. Mă gândesc să continui antrenamentul și la un moment dat să ne duelăm. Îmi place să îl văd cum joacă și m-a entuziasmat meciul lui cu Tony G.”

10. Profit de 250.000$ sau mai mult în jocuri cash televizate

Aici includ orice înregistrare din PokerStars.Net The Big Game pe care o joc, la fel și High Stakes Poker în 2011 (sesiunea din Decembrie nu o contabilizez). Nu mă refer la o singură sesiune, ci la tot anul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu